ikona_recepcja-01 ikona_recepcja-02

Faq

Gdzie są położone apartamenty Yourplace?

Większość apartamentów położona jest 10 min pieszo do Rynku Głównego, z dala od gwaru restauracji i pubów Starego Miasta. Taka lokalizacja pozwala na dojazd samochodem oraz wygodny odpoczynek.

W co wyposażone są apartamenty?

W każdym apartamencie wygodnie usiądziesz przed telewizorem, zalogujesz się do darmowego bezprzewodowego internetu, znajdziesz wszystko co potrzebne do przygotowania pysznych posiłków dla rodziny i przyjaciół. Zestaw talerzy, filiżanek, szklanek, sztuććy, garnków czy patelni pozwoli przygotować smakowite śniadanie albo obiad a wieczorem spokojnie porozmawiać przy lampce wina. Zawsze świeże ręczniki i pościel są przygotowane na Twój przyjazd. Abyś czuł się jak w domu, możesz zrobić pranie i rozwiesić na suszarce. W łazience zapewniamy szampon i mydło w jednym oraz suszarkę do włosów. 

Czy cena jest za osobę czy za apartament?

Cena na stronie yourplace.pl podawana jest za cały apartament i dotyczy wybranego okresu czasu. Liczba gości nie może przekroczyć maksymalnej liczby dla danego apartamentu.

Czy doliczacie opłatę za sprzątanie albo jakieś inne opłaty dodatkowe?

Sprzątanie końcowe wliczone jest w cenę apartamentu. Za dodatkową opłatą wymienimy dla Ciebie pościel i ręczniki w czasie pobytu. Osoby, które nie zastosują się do regulaminu oraz porządku domowego, obciążane są opłatami dodatkowymi. 

Czy mogę dokonać płatności bonem turystycznym?

Oczywiście akceptujemy bony turystyczne. W takim przypadku prosimy o rezerwację telefoniczną.

Czy pobieracie depozyt za pobyt?

Depozyt może być pobrany na karcie bankowej. Kwota depozytu równa jest cenie za pierwszą noc. Zwrot następuje automatycznie w przeciągu kilku dni roboczych. Niektóre banki dłużej przetrzymują Twoje środki.

Czym różni się rezerwacja bezzwrotna od normalnej?

W przypadku dokonania rezerwacji bezzwrotnej płatność pobierana jest w momencie dokonywania rezerwacji i nie można jej bezkosztowo anulować. Rezerwacja bezzwrotna jest najtańsza. W przypadku rezerwacji z możliowością zwrotu, dokładny czas możliwości bezpłatnej anulacji podany jest w procesie rezerwacji. Zwykle wynosi on 48 godzin.

Czy macie parking?

Posiadamy miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz miejsca na parkingach strzeżonych w pobliżu apartamentów

Czy możemy przyjechać z psem?
Przygotowaliśmy kilka apartamentów na pobyty ze zwierzętami. Konieczna jest emailowa zgoda recepcji na taki pobyt.

Jak wygląda zakwaterowanie?
Zakwaterowanie odbywa się bez kontaktu z personelem. Po opłaceniu rezerwacji otrzymasz kody wejściowe do budynku oraz apartamentu. Proszę zwróć uwagę na godziny obowiązywania kodów.

A co jak przyjeżdżam w nocy?
Możesz zakwaterować się o dowolnej porze po godzinie 15 w dniu przyjazdu.

Jak wygląda wykwaterowanie?
Jak to nie kłopot to prosimy Cie o krótką informację emailem lub sms gdy wykwaterowujesz się wcześniej niż o godz. 11. Da nam to więcej czasu na przygotowanie apartamentów dla następnych Gości.

Czy macie windy?
Większość naszych apartamentów zlokalizowana jest w budynkach z windami.

Czy macie apartamenty dostępne dla osób na wózkach?
Najlepsze warunki dla osób na wózkach są na Łobzowskiej 22. Prosimy o email żeby przydzielić Ci apartament z najłatwiejszym dojazdem.

Na jak długo mogę wynająć apartament? 
Nie ma limitu. Możesz użyć apartamentu na kilka godzin żeby się odświeżyć i przygotować na spotkanie albo zamieszkać u nas na rok lub dłużej.