ikona_recepcja-01 ikona_recepcja-02
Faq

Gdzie są położone apartamenty Yourplace?

Większość apartamentów położona jest 10 min pieszo do Rynku Głównego, z dala od gwaru restauracji i pubów Starego Miasta. Taka lokalizacja pozwala na dojazd samochodem oraz wygodny odpoczynek.

W co wyposażone są apartamenty?

W każdym apartamencie wygodnie usiądziesz przed telewizorem, zalogujesz się do darmowego bezprzewodowego internetu, znajdziesz wszystko co potrzebne do przygotowania pysznych posiłków dla rodziny i przyjaciół. Zestaw talerzy, filiżanek, szklanek, sztuććy, garnków czy patelni pozwoli przygotować smakowite śniadanie albo obiad a wieczorem spokojnie porozmawiać przy lampce wina. Dla smakoszy kawy i herbaty przygotowaliśmy ekspres i czajnik. Zawsze świeże ręczniki i pościel są przygotowane na Twój przyjazd. Abyś czuł się jak w domu, możesz zrobić pranie i rozwiesić na suszarce. W łazience zapewniamy szampon i mydło w jednym oraz suszarkę do włosów. 

Czy cena jest za osobę czy za apartament?

Cena na stronie yourplace.pl podawana jest za cały apartament i dotyczy wybranego okresu czasu. Liczba gości nie może przekroczyć maksymalnej liczby dla danego apartamentu.

Czy doliczacie opłatę za sprzątanie albo jakieś inne opłaty dodatkowe?

Sprzątanie końcowe wliczone jest w cenę apartamentu. Za dodatkową opłatą wymienimy dla Ciebie pościel i ręczniki w czasie pobytu. Jeżeli Twoj pobyt jest dłuższy niż 6 nocy, usługa ta jest bezpłatna raz w tygodniu. Osoby, które nie zastosują się do regulaminu oraz porządku domowego, obciążane są opłatami dodatkowymi. 

Czy pobieracie depozyt za pobyt?

Przy zakwaterowaniu pobierany jest zwrtony depozyt na karcie bankowej. Kwota depozytu równa jest cenie za pierwszą noc. Zwrot następuje automatycznie.

Czym różni się rezerwacja bezzwrotna od normalnej?

W przypadku dokonania rezerwacji bezzwrotnej płatność pobierana jest w momencie dokonywania rezerwacji i nie można jej anulować bezkosztowo. Rezerwacja bezzwrotna jest najtańsza. W przypadku rezerwacji z możliowością zwrotu, dokładny czas możliwości bezpłatnej anulacji podany jest w procesie rezerwacji. Zwykle wynosi on 48 godzin.

Czy macie parking?

Posiadamy miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz miejsca na parkingach strzeżonych w pobliżu apartamentów

Czy możemy przyjechać z psem?
Przygotowaliśmy kilka apartamentów na pobyty ze zwierzętami. Konieczna jest emailowa zgoda recepcji na taki pobyt.

Jak wygląda zakwaterowanie?
Zapraszamy na recepcję apartamentów yourplace zlokalizowaną przy ul. Łobzowskiej 22/1 (front budynku) codziennie, w godzinach od 8 do 23. Niezbędnymi dokumentami do zakwaterowania są dokument tożsamości osoby pełnoletniej oraz karta bankowa do dokonania depozytu zwrotnego. Recepcjonista pobierze płatność za cały pobyt oraz depozyt zwrotny w wysokości ceny za pierwszą noc. Możesz zapłacić: kartą płatnoczą, gotówką PLN, gotówką Euro, gotówką USD (tylko banknoty) oraz gotówką GBP (tylko banknoty). Otrzymasz fakture VAT lub paragon oraz klucze do apartamentu.

A co jak przyjeżdżam poza godzinami pracy recepcji?
Przyjazdy poza godzinami pracy recepcji są możliwe. Instrukcje otrzymasz emailowo po dokonaniu rezerwacji.

Jak wygląda wykwaterowanie?
W zależności od lokalizacji klucze zwracasz na recepcję lub zostawiasz w apartamencie.

Czy macie windy?
Większość naszych apartamentów zlokalizowana jest w budynkach z windami, co oznaczone jest przy rezerwacji.

Czy macie apartamenty dostępne dla osób na wózkach?
Tak, posiadamy kilkadziesiąt apartamentów z możliwością wjazdu na wózku inwalidzkim.

Na jak długo mogę wynająć apartament? 
Nie ma limitu. Możesz użyć apartamentu na kilka godzin żeby się odświeżyć i przygotować na spotkanie albo zamieszkać u nas na rok lub dłużej.